Nu är glada julen slut slut slut

Sådärja! Nu är julgranen utslängd och kulor, glitter och stjärnor ligger i sina rätta lådor i förrådet. Vad fint det blev i lägenheten! Tomma ytor och rent och vitt.

Solen har hållit sig framme idag, kanske blev den glad över att jag städade bort julen? Flera långa promenader har jag fått mig i solskenet, tack vare att Paris Hilton har tillbringat natten och hela dagen hos oss. Det känns som vår ute, och nu längtar jag efter påskris och påskliljor! Jag köpte mig två jättefina primulor igår, en gul och en mörklila. Jag behöver ingen vinterkyla eller snö, ge mig bara några tuffsiga tussilagos och en och annan krokus så blir jag glad!


ph

Paris Hilton, alias PH, i blåbärsskogen, med ett blåbärsblad i pannan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback