Paradigmskifte!

Idag har jag lämnat tillbaka nycklarna till smyckesbutiken i Gamla stan. En ny epok är inledd! Studierna hägrar! Spännande! Min chef erbjöd mig jobb i sommar igen om jag känner för det, men jag tror att Gamla stan-eran är över för min del. Hur trevligt det än var. Nu vill jag prova något nytt!

Jag har tillbringat kvalitétstid med mig själv och haft en skön dag. Jag gick Västerlånggatan från Centralen till Gamla stan och sedan tillbaka igen, lyssnade på musik i min stenålders-mp3-spelare och njöt av ledigheten. Inga måsten och ingen stress! Lugnet före stormen...


Kommentarer
Postat av: Linnea

Oh, hade ingen aning om att du skulle sluta jobba po butiken i Gamla Stan, men ganska logiskt iofs.. Skönt att du iaf har blivit erbjuden nogot till sommaren, ifall det skulle behövas! Njut nu av din lediga tid, snart blir det ju annat, som sagt! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback