Paris Hilton som nattgäst

Paris Hilton har sovit över hos oss inatt. Hon har legat under täcket tryckt mot mina ben. Vad lustig hon är… Är man grythund så är man, helt enkelt! Då är det tryggt att få sova trångt och varmt.

Nu på morgonen har vi fått oss en lång promenad, och jag har passat på att fotografera den plötsliga vintern. Här kommer några bilder från våran promenad!

gren En snötyngd gren.

träd Ett vackert träd.

soluppgång Solen är påväg upp.

paris i snön Paris Hilton fryser lite om tassen...

paris i soffan 
...och tycker att det är ganska skönt att få komma in i värmen igen.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja, oj, nu var det verkligen vinter där igen! Vackra bilder du har tagit. För mig räcker det att se po bild, behöver inte upplevas :D Men kanske längtar jag nästa vinter..? Är man svenne so är man, man bär iskalla vintrar och snötäcket i blodet. (Oj vad jag flummar idag do..).

Postat av: Katarina

hej du! kommer aldrig på nåt smart att skriva så.. det var väldigt fina bilder du tagit! jag vill också ha sån snö, här är det nästan helt grönt. kramar

2007-01-27 @ 13:21:37
Postat av: LOUISETTE

Shoene fotos ,
wilkommen
blog RAWLINSON JACK LOUISETTE

2007-02-07 @ 01:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback