Nedräkning: Om nio dagar börjar vårt nya liv

Nu är det bestämt! Lördagen den 6 februari börjar vårt nya liv! Då tar vi den lilla hyrda lastbilen ombord på stora Viking Line och åker till Åland! R:s pappa B och hans hustru har lovat hjälpa oss. Det är väldigt välkommet! Nu gäller det bara att stoppa vårat liv i flyttkartonger och hålla tummarna för att allt får plats i lastbilen. Annars vet jag inte vad vi gör...

Jag var på IKEA idag igen tillsammans med syster. För femtioelfte gången. Minst. Idag hade vi också sällskap av P, som inhandlade juli-bebisens skötbord! Spännande! Själv köpte jag två badlakan och drömde om ett nytt köksbord och fyra stolar. Dessutom sneglade jag åt sängavdelningen till. Mamma, M, morbror och moster har nämligen lovat oss en ny säng i examenspresent! Nu måste vi bara enas om VILKEN säng vi vill ha...

Som P krasst konstaterade; de borde ha en familjerådgivningsavdelning bredvid IKEA-family-disken. För hur gör man för att hålla sams med sin respektive på IKEA??


Alltid lika vackra P. Här utan skötbord.


Och snälla "svärfar" som lovat hjälpa till med flytten.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback