Julhelgen

Jag har tänkt om. Jag som alltid har varit så mån om min egen integritet och tyckt att det känns en smula utlämnande att publicera bilder på internet har nu omvärderat min åsikt. Bloggen är ju till främst för min egen och mina vänners skull, så varför skulle jag då inte kunna lägga ut lite bilder här ibland? Därför visar jag nu ett par bilder från julhelgen då jag i sällskap av syster och pojkvän åkte till Uppsala och åt julbord tillsammans med pappa, hans flickvän och vår lillebror Markus. Håll till godo!


med bror Jag och lillebror


min syster och bror Lillasyster och lillebror

bil  Lillebror fick en riktig trampbil i plåt av pappa!

låda Bilen låg i en STOR låda som jag fick plats i...

Kommentarer
Postat av: Magnus Rögård

Ett Gott Nytt år åt Er alla från oss svenskspråkiga (470 stycken) här i Nurmijärvi. Är ute och surfar och hittade Dig min sköna Dam

Postat av: Tette Merio

Men åh vad mysigt med lite foton också! :-)
Och vilken häftig bil lillbrorsan din fick!!

Gott Nytt År önskar jag er tillbaka!!
Massa kramar!/Faster Tette.

2006-12-31 @ 18:49:51
URL: http://www.tettemerio.se
Postat av: Linnea

Kul med lite bilder, det ska jag oxo sätta in tror jag, det livar upp!

2007-01-04 @ 19:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback