Lite av varje

Ikväll har jag varit och sett Djävulen bär prada på bio, och jag måste bara hålla med alla kritiker: Vilken underbar film! Dessutom fick jag boken i födelsedagspresent av en vän, så nu är jag väl snart helt insnöad på prada och gucci...
I gamla stan är det ganska öde just nu och vi säljer dåligt i vår lilla butik. Lugnet på Västerlånggatan är raka motsatsen till Centralstationens liv och rörelse. Förhoppningsvis kommer vi att sälja bättre under julruschen.
Imorgon har jag en välförtjänt ledig dag, sen arbetar jag tio dagar i sträck, har jag insett efter en snabb blick i min kalender. Ojda... Så blir det när man har flera jobb...
Igårkväll var det pubkväll för mig och en kompis! Vi har en så mysig skotsk-inspirerad pub här i Spånga där vi gärna kryper upp i ett hörn när det är ruggigt ute. Och vad är bättre än att pigga upp en tråkig måndag med en öl och ett par timmars prat? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback