Planlös

Vad jag är trött på att inte kunna planera min sommar! Hittills inget sommarjobb, inga pengar, ingen inplanerad semestertid. Man kan ju inte planera in semester när man inte ens vet om man kommer att ha något jobb. Värdelöst. Jag skulle vilja båtluffa i Grekland! Det vore något! Greklands övärld måste vara himmelriket på jorden. Små små sockerbitsvita hus som klättrar på karga klippor. Ett turkost medelhav, blå himmel och snälla människor. Jag vill se mer av Greklands paradis! Vem vill med?

image158

Kommentarer
Postat av: Anna


Jag vill med, men det vet du! :)

2007-05-08 @ 17:18:23
Postat av: SVAR: Elida

Ja vad bra! Hoppas verkligen att vi kan få till en resa i sommar! Det bara måste bli så! ... Det var ju bara det där lilla problemet med sommarjobb och sedlar i plånboken först!

2007-05-08 @ 20:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback