Bebis-babbel

Idag har jag varit både påklädd och på benen. Skönt. Har varit inne i stan och fikat tillsammans med L som är i Sverige på besök men som annars bor i Spanien tillsammans med sin make (ja, de är gifta!). Hon är gravid och barnet är beräknat till november. Spännande! Vi gick runt i butiker och tittade på små små tröjor och byxor och pyttesmå skor och mössor och strumpor och haklappar och bodysar... Vad mycket fint det finns! Det måste vara svårt att låta bli att shoppa en massa onödigt...
Och på tisdag ska jag äntligen hälsa på hemma hos K som fått en son i maj. Måste köpa något fint till henne eller bebisen, vet bara inte vad...
Imorgon ska jag jobba igen, och trots att jag fortfarande känner mig svag och darrbent ska det bli skönt att äntligen få något att göra.
Och om en liten vecka åker vi! =)

                                        image316

Kommentarer
Postat av: syster

det är lite dålig uppdatering av din blogg nu på sistone ;)

2007-08-06 @ 11:40:21
Postat av: SVAR: Elida

Å, en kommentar! Tack! =) Puss!

2007-08-06 @ 16:37:45
Postat av: Linnea

Tänk att man blev omtalad här po bloggen! Känner mig siom en riktig kändis ;-)

2007-08-06 @ 21:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback