Feberdrömmar

Fortfarande febersvag och hängig. Urk! Har legat i soffan hela dagen utan att orka göra någonting alls. Fick ett sms från M som undrade om jag känner för fika och shopping i stan imorgon. Klart jag gör! Men jag orkar nog inte... Allra jobbigast känns det att prata med jobbet var och varannan dag och få dåligt samvete över att de har svårt att hitta vikarier. Men på fredag kanske jag orkar jobba? Om inte måste jag nog ringa redan imorgonbitti och meddela jobbet... Åå, längtar ihjäl mig efter semester! Semester och sol och strand och smultron och havsluft och skog och blåbär och vänner och solbränna och myggor och tallbarr och glasstrutar och katter och hundar och kvällsdopp och bastubad och spelkvällar och vin och skymning och blå himmel...

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback