Hänt i veckan

Det har varit en intensiv vecka med skola på dagarna och umgänge med M och D på kvällarna. En pubrunda har vi hunnit med, och ikväll var vi och shoppade i Kista galleria (ja tack till kvällsöppna gallerior!). Det har inte blivit något mer matte-pluggande, och i helgen blir det kräftskiva med övernattning, och troligtvis inte många tal räknade... Men det är lång tid kvar till tentan, intalar jag mig själv.
Imorgon ska jag till skolan för att påbörja ett grupparbete om tobaksrökning (snark), och efter det ska jag rycka in som barnflickan Elida och hämta "mina" två små flickor från dagis respektive lekkamrat. Vi har inte setts på hela sommaren, så det blir nog ett kärt möte. =) Och sen bär det av till Värmdö på kräftskiva!

Bjuder på några fler Hangö-bilder...

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback