Lillasyster blir stor

Idag har lillasyster varit på sitt livs första arbetsintervju! För att lugna hennes nerver gick hon och jag omkring i stan och tittade på kläder på förmiddagen. Satt sedan i Kungsan och åt lunch och glass och tittade på ruggiga duvor och kladdiga småbarn. Om det här hade varit en i mängden av alla mode-bloggar hade jag nu publicerat en bild på de fina shorts som jag tillsist hittade i en butik, skrivit namnet på klädkedjan och ytterligare publicerat bilder på vill-ha-plagg och måsten. Samt förstås, Dagens outfit. Men ni slipper trista foton på kläder, någon modeblogg är det inte fråga om! ... Hursomhelst, arbetsintervjun verkar ha gått bra, och jag håller alla tummar jag har för att lillasyster får jobbet.

image324

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback