Samvetskval

Jag pratade med R som är personalansvarig på mitt jobb imorse. Hon var inte glad åt att jag måste vara hemma från jobbet imorgon också. Jag förstår henne. Får hon inte tag på någon som kan hoppa in är det hon själv som får jobba. Men vad ska jag göra? Jag sjukanmälde mig redan igårkväll, två dygn innan jag ska jobba. Jag bad tusen gånger om ursäkt och hoppades att hon hittar en ersättare. Jag måste ju få en chans att tillfriskna! Jag lovade i alla fall att jobba lördag söndag, oavsett hur jag mår... Bara för att hon lät så vresig... Jag hoppas verkligen att febern går ner snart. Inte nog med att jag är sjuk och känner mig svag och trött- dessutom ska jag ha dåligt samvete över att jag sviker arbetskompisarna och ställer till problem för R. Otroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback