Snart semester

Två dagar kvar tills vi åker! Längtar! Hoppas verkligen att vädret håller i sig så vi får några mysiga dagar på stranden. Jag har knappt hunnit sola alls i sommar, och den lilla bränna jag trots allt har kommer sig av min underbara brun-utan-sol-lotion. Så var det med det. Och badat har jag väl bara gjort ett par gånger i år... Det ska det bli ändring på också! Hoppas bara att vi slipper giftalgerna. Och basta ska vi göra varje kväll! Och sitta framför brasan. Men innan vi åker har jag ett par punkter kvar att klara av på min att-göra-lista:
- Åka till biblioteket
- Låna pengar...
- Lämna hemmanyckeln till lillasyster som på så vis kan förfoga över lägenheten när vi är borta
- Shoppa ett par shorts
- Städa
- Åka förbi jobbet och lämna mina tidrapporter
- Tvätta
- Packa

image322


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback