Chockad

Det är ju julafton redan på måndag! Jag fick en riktig chock när jag tittade efter i min kalender. På måndag?! Jaha... Några julklappar ska vi i alla fall inte ha i min familj i år. Det är ingen som orkar engagera sig i julhysterin. Skönt. Dessutom ska mamma jobba hela julaftonskvällen, så lillasyster och jag ska fira jul med pappa, är det tänkt. Äta lite gott och titta lite på Kalle Anka. Det räcker väl? Men lite snö skulle jag nästan önska mig... bara för att få lite julkänsla.

  
Så här vintervackert var det förra vintern, när lilla Paris Hilton och jag var på promenad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är det bara sex dagar kvar tills bloggtävlingen avgörs.
Bloggtävla och vinn en iPod Nano 4GB, Mp4 spelare samt bio biljetter.
http://sjukdom.blogg.se/jul_tvling.html

2007-12-19 @ 13:18:02
Postat av: Paula

Dags att kika in till dig o önska dig en Fröjdefull Jul! Hälsa brorsan och syrran!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback