Måndagspyssel

Pappa och jag har julpyntat. Hemma samtidigt för en gångs skull. Två elljusstakar och en adventsstjärna. Det räcker ju när man tänker efter. Jättefint blev det. Jag har smygpoppat julmusik på stereon och tänt ett par ljus. Städat lite och haft en slapp kväll. Åt middag på Mongolisk restaurang med B tidigare på kvällen. Vi bor på varsin sida Västerbron, har vi konstaterat, och borde därför rimligtvis ha tid att umgås oftare.

Ikväll ska jag läsa om Florence Nightingale, har jag tänkt. Fick Åsa Mobergs hyllade bok "Hon var ingen Florence Nightingale" av mamma igår. Kul!

På praktiken tog jag mina två första venprover idag! Woho! Vad duktig jag är. =)


Kommentarer
Postat av: M

Venprov..iiish de låter verkligen läskigt!! Hoppas de gick bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback