Liten uppdatering

Dags för en uppdatering tror jag. Den här veckan har varit intensiv med föreläsningar och seminarium. Mestadels rörande Röda Korsets organisation och värdegrund. Men äntligen är det helg! Det enda jag har planerat ikväll är att gå ut och köpa mig en påse godis och slänga mig på soffan framför Let’s dance. Jag har blivit inbiten! Det är ju jättekul!

Igår köpte jag, pojkvännen och en nära vän varsit träningskort. Pojkvännen försvann in på gymmet, vännen och jag letade upp omklädningsrummet och konstaterade sedan fnissande att vi klätt oss på samma sätt: svarta tre-kvarts-byxor och rött linne. Japp. Medan vi stod där och skrattade åt våra outfits upptäckte jag att vi dessutom båda hade pärlörhängen i öronen! Hjälp! Dags att byta umgängeskrets? Hehe. Synd att jag inte hade kameran med mig…

Gympapasset innehöll många olika stegkombinationer och koordinationsövningar som vi hade svårt att hänga med på. När vi precis hade börjat få ett hum om hur armar och ben skulle förflyttas var det dags att byta rörelse… Idag har jag ont i precis varenda liten kroppsdel. Nåja, snart äger vi hallen! Vänta bara!


Kommentarer
Postat av: Anna

meh!! Byta ungängeskrets?? :( *snyft*
hehe.. ;)
Jag tycker nog att vi var ganska duktiga alltså! men imorrn gäller det.. fast jag har fortfarande ont överallt..mest i magen alltså.. kanske ger en hint om vad som behövs tränas mest.. kul att ses imorrn och parta lite också!!! Har glömt säga att du skriver superbra alltså! :D Gillar den där mannen i mossen texten.. om den hette så? Jaja..du vet kanske vilken jag menar.. ses imorrn babe! KRAM!

2007-02-02 @ 23:50:42
Postat av: Linnea

Vad skönt att komma igong och träna! Snart är du lika inbiten i tränandet som i let's dance, man blir ju látt träningsberoende (tyvärr gor det ju lätt över oxo doro). Fick ditt brev förresten! Ska snart svara. Hej hej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback