Sällskapssjuka Paris

Det är lite gulligt att ha hundbesök ibland. Idag har jag gått och plockat upp alla hundleksaker som Paris spridit runt i lägenheten. Det är nästan som att ha ett litet barn hemma!

Hon är en märklig hund. Hur sällskapssjuk som helst; hon och jag hade tvättid igår och sprang mellan lägenheten och tvättstugan båda två. Tyvärr var hon väl inte särskilt behjälplig, utan tog som sin uppgift att busa runt med alla sopborstar i tvättstugan. Moppen vågade hon inte röra, den luktade otäckt.
När vi ska äta sitter hon gärna med vid bordet på en stol. Jag ska publicera ett par bilder på det så ni får se! Det ser så kul ut!


stol Vet hon om att hon är en hund?

stoltvå Smile!

trött 
Men nu får du väl ändå sluta fota! Kan man få sova ifred?


Kommentarer
Postat av: Paula

Vilken liten sötnos! Ganska händigt att kunna låna hem en jycke ibland och gosa med lite!
Vår lånehund Maxi sitter också gärna med vid bordet, vi har ju haft så stora hundar att det inte direkt varit aktuellt.
Hoppas filmen var bra, och att tjejen gjorde en bra rolltolkning, för visst är hon scenisk
Ha en skön helg

Postat av: Syster

riktigt sött! hon kom in och väckte mig två gånger i morse.. för att själv få krypa ner under mitt täcke och somna om en stund till..

2007-02-11 @ 21:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback