Studiedag

Igårkväll var pojkvännen och jag och tränade igen. Hittills har vi utnyttjat våra dyra träningskort väl, hoppas att vi inte kommer av oss!

Efter träningen åkte vi förbi mamma och hämtade upp Paris Hilton, som fick tillbringa natten hos oss igen. Under täcket, mellan våra ben, närmare bestämt. Vad lustig hon är!

Idag har jag egen studietid, och hittills har jag: gått en lång promenad med Paris, diskat berget av disk som hotade översvämma köket, dammsugit hela lägenheten, tömt alla soppåsar och vattnat alla blommor. Om en timme har jag tvättid. Kanske hinner jag läsa lite om genusmedvetande inom sjukvården innan pojkvännen kommer hem och det är dags för middag…

Här kommer några vackra foton från dagens promenad!

snöfem En frostig buske.

snöfyra Snön är alldeles glittrig.

snötre En frusen nyponbuske.

snötvå Paris poserar, med ena tassen upp.

snö ... Och med andra tassen upp.


Kommentarer
Postat av: Paula

Precis sådär lyfter våra jyckar på tassarna när det blir kallt! Ibland går dom en stund på tre ben, då är det dax att gå inomhus!
Tack o lov ligger ingen av våra under täcket, men det är nog så besvärligt när en rottis ligger på hela täcket o man själv ligger utan! Tror du att hon flyttar på sig, Nix! Inte med mindre än att man får stiga upp, o låta som en general: GÅ NER! AKTA! Medan hon hasar sig ner på golvet får man snabbt som en vessla hoppa i bingen o dra täcket över huvet.
Visst är det synd att det ska vara så svårt att få dom där snökristallerna att fastna på fotot?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback