Lista nummer sju

Här kommer en alfabetslista som jag hittade på internet. Bara för att jag inte har något bättre för mig...


A is for age:
21
B is for booze of choice: Vitt vin
C is for career: Utbildar mig (snart) till sjuksköterska, sedan ev. vidare till barnmorska
D is for your dad’s name: Tomas
E is for essential items to bring to a party: Plånboken
F is for favourite song at the moment: Nervous tick motion of the head, av Andrew Bird
G is for favourite game: Hela havet stormar. Alfapet är bra också, om jag ska säga ett sällskapsspel.
H is for home town: Stockholm
I is for instruments you play: Piano
J is for jam or jelly you like: Är inte särskilt förtjust i någon form av sylt eller gelé.
K is for kids: Vill gärna ha minst två barn så småningom.
L is for living arrangements: Bor i en 2:a tillsammans med min pojkvän
M is for mother’s name: Inger
O is for overnight hospital stays: -
P is for phobias: Har nog ingen uttalad fobi.
Q is for quotes you like: ”Döden är en svart kamel, som knäböjer vid var mans dörr” – turkiskt ordspråk.
R is for relationship that lasted the longest:
Hittils tre år och fem månader.
S is for style: Jag är en jeanstjej största delen av året. På somrarna tycker jag om att gå i kjol.  
T is for time you wake up: Alltid olika!
U is for underwear: Vilken fråga! Inga kommentarer!
V is for vegetables you love: Rädisor!!
W is for weekend plans: Den här helgen ska jag bara jobba… Och så ska Paris Hilton komma hit och sova över. =)
X is for x-rays you’ve had: Har bara röntgat tänderna…
Y is for yummy food you make: Potatisgratäng kanske. Men den blir aldrig lika bra som mammas!
Z is for zodiac sign: Skorpion
Å är något du ångrar: Vill försöka att leva idag för att slippa ångra mig imorgon!
Ä är för älsklingstrend: Tyckte mycket om volangkjolarna när det var inne…
Ö är för en önskan just nu: Att mammas sambo får rollen i en reklamfilm han provfilmat till. Vore så kul!


Kommentarer
Postat av: Linnea

hihi, det var verkligen en massa listor, kul att läsa! Man lär känna folk po bara nogra minuter =) Kul att du har bode längd och vikt! hehe, smoskrattade ett bra tag efter jag läst det ;) Hoppas det är ok att jag kanske kopierar och använder en av listorna? Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback