Lista nummer tio

1. Kan du fixa en punktering och byta torkarblad själv?
Nej knappast… Pojkvännen måste ju få en anledning att känna sig manlig, eller hur?!

2. Hur äter du ett äpple?
Tål inte råa äpplen…

3. Är du rädd för små svarta kryp med många ben?
Nej.

4. Big Brother eller Sportnytt?
Oj, svårt val!! Varken eller, tack!

5. Rent spontant, om du får välja en present till dig själv, vad skulle det bli då?
En resa!

6. Är du mörkrädd?

Nej.

7. Resmål som fascinerar?
Egypten vore väl häftigt?

8. Ditt senaste telefonsamtal?
Till min syrra för en timme sen.

9. Om du får välja en artist som kommer och spelar för dig på din födelsedag, vem blir det?
Lasse Winnerbäck!

10. Förrätt eller efterrätt?

Hm… Om jag är hungrig väljer jag förstås hellre förrätt än efterrätt… Men ska jag ändå äta huvudrätten tar jag hellre efterrätt också!

11. Bästa stunden på dagen?
Kvällen, när man får krypa ner i sängen och ligga och läsa.

12. Tre saker du alltid har med dig?
Huvudvärkstabletter, mobilen, plånbok

13. E-post eller snigelpost?
Snigelpost!! Så mycket mer personligt och roligt!14. Den senaste komplimangen du fick?

Av min chef igår som berömde hur jag staplade chokladkakor på kampanjbordet… fånigt egentligen… Mycket intelligenskrävande arbete!

15. Senaste gången någon skällde på dig?
Det var nog också min chef som skällde på mig för att jag kom försent… (Inte igår).

resmål 
Om jag fick välja en present till mig själv? En resa såklart!
(Här ett foto från det lyxiga hotell jag och mamma bodde på i Grekland i somras.)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja, oj, den fina komplimangen kan du vara mycket nöjd med haha. Min favorit jag fott po sistone är att jag klär bra i tantkläder :S jag gör tydligen att det inte ser tantiga ut längre, var ju fint att veta det do!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback