Lista nummer tre

Även denna lista har jag snott från min fasters hemsida. Ännu mer knäppa frågor. Håll till godo!

 1. När du duschar, sätter du på vattnet och går in eller går du in och sätter på vattnet sen?

Jag går in i duschen och sätter på vattnet sen. Bor i en modern lägenhet där vattnet blir varmt på en gång. Tidigare har jag gjort tvärtom, när jag bodde i en gammal villa.
2. Läser du etiketterna på din schampoflaska?
Nej. Min pojkvän har en förkärlek för att läsa på alla sorts flaskor eller burkar som överhuvudtaget finns, själv är jag totalt ointresserad…
3. Har du duschat tillsammans med någon av motsatt kön?
Jaa.
4. Har du borstat tänderna i duschen någon gång?
Nej, så bråttom har jag inte på morgonen!
5. Hur gammal ser du ut att vara?
Ja ungefär så gammal (ung!) som jag är tror jag…
6. Vilken var den senaste låten du lyssnade på?
En spansk låt av en artist som heter Carlos Baute.
7. Har du blivit medlem i något på senaste tiden?
Nej, inte som jag kan komma på.
8. Vad har du för planer för helgen?
I helgen måste jag jobba på pressbyrån.
9. Har du någonsin smugglat något till Amerika?
Har aldrig varit i Amerika.
10. Blir en kille/tjej sexigare om han/hon spelar gitarr?
Ja i alla fall killar!! Killar som spelar gitarr är oemotståndliga! =)
11. Bor du i en stad med en bra idrottsförening?
Tror det…
12. Hur många tror du kommer på din begravning?
Vad är det för konstig fråga?
14. Har du fler fiender än vänner?
Förhoppningsvis inte…
15. Har du någonsin skickat ett anonymt brev?
Ja. Ett anonymt påhittat kärleksbrev för att förvirra en stackars kille! Hehe…
16. Kan du fixa din bil?
Jag har ingen bil, brukar låna ”svärmors”. Det är pojkvännens uppgift att mecka bilar! Han gillar ju sånt.
17. Har du tackat nej till en dejt någon gång?
Ja.
18. Är du smartare än dina vänner?
Nej det tror jag inte.
19. Har du stulit från någon av dina vänner någon gång?
Nej verkligen inte.
20. Har du suttit i fängelse?
Nej inte det heller.
21. Borde du ha gjort det?
Nej.
22. Tycker du om lukten av öl?
Ja.
23. Har du någonsin dött eller dödat någon i dina drömmar?
Nej jag har varken dött eller dödat. Däremot har andra dött i mina drömmar.
24. Har du skänkt pengar till välgörenhet?
Ja. Skänkte till Röda korset och Rädda barnen i samband med tsunamikatastrofen. Skänker också 20 kr i månaden till Amnesty.
25. Skulle du döda en hund för 1000 dollar?

Nej verkligen inte!
26. Är du deprimerad ibland?
Nej. Bara nedstämd/ledsen ibland förstås.
27. Bor du med dina föräldrar?
Nej, bor med min pojkvän sedan snart två år.
28. Har du några framtidsplaner?

Jag vill utbilda mig till sjuksköterska, sedan vidare till barnmorska om jag inte kommer på andra tankar på vägen. Så småningom vill jag ha ett par barn också. Vill gärna resa en del förstås.

skepp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback