Fiske

I onsdags när jag var ledig var jag och M och fiskade på en brygga på Djurö. Det nappade hela tiden och vi fick elva abborrar som M tog livet av utan att blinka. Själv tyckte jag synd om både maskarna och fiskarna i smyg... Fiskarna gav vi till M:s mamma som lovade att koka dem och ge till katten.
D och F hämtade upp oss med bil, och väl hemma hos M och D i Gustavsberg bytte vi om till badkläder och skyndade oss till en lärbelägen sjö för ett kvällsdopp innan middagen. Jättemysigt! M och jag simmade tvärsöver sjön och satte oss i kvällssolen på andra sidan. Middagen blev sen, och pojkvännen och jag stannade hos D och M över natten. På torsdagen gick vi alla till jobbet, trots huvudvärk och alltför lite sömn.

    

(Klicka på bilderna om du vill se dem i större format.)    
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback