Lista nummer tolv

Nämn något som gjorde dig glad igår! En komplimang.

Vad gjorde du kl 08 imorse? Pysslade om de boende på jobbet och serverade dem frukost.

Vad gjorde du för 15 min sedan? Körde hem från mamma.

Det sista du sa högt? Jag nös...

Vad har du druckit idag? Alldeles för mycket kaffe på jobbet.

Vad var det senaste du åt? Ris och kyckling.

Vad var det senaste du köpte? Rädisor och ett kuvert. =) 

Vad är det för färg på din ytterdörr? Den är skrik-gul.

Vad är det för väder hos dig nu? Solen skiner mig i ansiktet. Pinsamt att sitta inne framför datan.

Godaste glassmaken? Mint och polkagris!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej. 

Sover du tungt? Nej, jag är jättelätt att väcka (om jag inte har druckit en massa vin...)

Drömmer du mardrömmar? Inte så ofta.

Trivs du med ditt jobb? Ja, jag trivs jättebra med mitt sommarjobb!

Favoritklädsel? Jeans.

Favoritlåt just nu? 1259 Lullaby med Bedouin Soundclash (ensam kille med gitarr, kan det bli bättre?!)

Vad ser du om du tittar till höger? Pojkvännens databord. 

Vad gör dig glad just nu? Musiken jag lyssnar på.

Vad ska du göra härnäst? Ska nog sätta på tevatten och se en film med pojkvännen.

Höger eller vänsterhänt? Vänsterhänt!

Humör just nu? Glad!

Favoritgodis? Choklad! Allrahelst mintchoklad!

Kläder just nu? Enkel urringad topp och favorit-mjukis-byxorna.

Sommarplaner? Jobba! Och sen åka en vecka till landet med pojkvännen och ett par vänner- längtar!                              

Hur många kuddar sover du med? En... fast sover helst i pojkvännens famn.

Spelar du ngt instrument? Ja, jag spelar piano. Fast bara till noter. Kan ingenting utantill! Vill lära mig gitarr!

Morgon eller nattmänniska? Nattmänniska!

Vad är viktigast för dig? Att de som står mig närmast mår bra.

Är du kittlig? Jaa, jätte!

Snarkar du? Nej.

Stjärntecken? Skorpion! (Passionerad och sexfixerad och svartsjuk...)

Äckligaste insekten? Är inte så äcklad av småkryp.

Stökigt eller välstädat? Välstädat! Mår dåligt av att ha det stökigt omkring mig... fast jag är inte pedant!

Längtar du mest efter nu? En dag på stranden med vännerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback