Semestervecka

Min blogg har varit tyst, jag har nämligen haft en veckas semester (snart). Jag har tillbringat fyra regniga dagar på Vindön på Orust, västkusten, tillsammans med mamma, lillasyster och Paris Hilton (som har fyra tassar och en liten liten nos). Det har blivit långa bilturer till små söta skärgårdsstäder, och mycket yatsy, fia med knuff och rosévin på kvällarna. Ett par böcker har jag hunnit med att läsa också, och badat i västhavet har jag gjort ett par gånger, trots regn och rusk! Lillasyster och jag såg till och med ett par sjöstjärnor, till vår stora förtjusning. Vi som nästan trodde att sjöstjärnor var något Walt Disney hittat på! 

image232
Paris Hilton är en liten och nyfiken hund...

image231
... som hela tiden är vaken och iakttar sin omgivning.


image230 
Västkusten-snäckor.

image234
Vackert...

image235
... men fy så regnigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback