Sjukling

Dunderförkyld! Fy vad jobbigt! Igår var jag hemma från jobbet och låg i sängen under dubbla täcken hela dagen. Orkade inte ens sätta mig framför tv:n. Idag är jag ledig, och orkar i alla fall sitta upp utan att svimma. Har sjukskrivit mig onsdag torsdag för att få en chans att tillfriskna ordentligt. Förhoppningsvis orkar jag jobba fredag lördag söndag som planerat. Och nästa helg bär det av till Hangö tillsammans med pojkvännen och M och D! Äntligen! Vad vi har väntat och längtat! Det blir en minisemester igen, men förhoppningsvis får vi några slappa dagar på stranden innan skolorna börjar igen den 20:e. Hjälp vad fort den här sommaren har passerat! Jag vägrar höstrusk och mörker och kyla! Vägrar!!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback