På mitt sängbord 2007

På mitt sängbord 2007 

Här följer en lista över de böcker jag läst i år. Jag fyller på allt eftersom, men tror som sagt inte att listan blir särskilt lång i år, med tanke på att jag nu pluggar på heltid.
 

- Vackra flickors lott, Alexander McCall Smith

- Ro utan åror, Ulla-Karin Lindqvist

- Illusionernas bok, Paul Auster

- Zahiren, Paulo Coelho
- Skammens hud- om spetälska i Sverige, Arne Sundelin & Anne Sörman
- Hejdå, allihopa!, Conny Palmkvist
- Det gick en propp- en bok om att få stroke, Anita Jekander
- Mannen som förväxlade sin hustru med en hatt, Oliver Sachs
- ...som en tjuv om natten- en sann historia om hur tron på himlen blev ett helvete på jorden, Lena Ringqvist
- Midsommarvals, Viveca Lärn
- Hummerfesten, Viveca Lärn
- En fröjdefull jul, Viveca Lärn
- 36 timmars dygnet- om Alheimers sjukdom och andra demenssjukdomar, Nancy L. Mace & Peter V. Rabins
- Sol och vår, Viveca Lärn
- Den mänskliga hjärnan- en upptäcktsfärd, Gunilla Ladberg
- Ett minne för livet- Boken om Alzheimers sjukdom, Kristina Fröling

image149


Kommentarer
Postat av: katarina

åh.. jag gillar illusionernas bok! vad tyckte du?

2007-03-12 @ 00:17:53
Postat av: SVAR: Elida

Hej! Jo jag tyckte den var riktigt djup. Blev alldeles filosofisk av den. Jättebra, tyckte jag! Håller du med?

2007-03-12 @ 22:06:00
Postat av: katarina

hejhej!jo jag gillade verkligen den.. den fastnade. jag tycker överhuvudtaget att han skriver väldigt bra!

2007-03-12 @ 23:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback