Besök

Min vän L från Finland och hennes pojkvän har varit på besök i Stockholm och bott hos oss i två nätter. Det har blivit mycket vin och flera pub-rundor. Dessutom god mat och mycket glass. Igår ställde pappa upp och gav oss en båttur runt stan. Mysigt!

image171
L skrattar och hennes pojkvän står med kameran i högsta hugg.

image172

image173
Stockholms stadshus mot en grå fondvägg... Det var inte så kallt som det ser ut.

image175
Alla de små båtarna ligger på rad och väntar på sommaren.

image176


image174
Efter båtturen tog vi en promenad runt Långholmen.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vilka mysiga foton! Vad sugen jag blir på att åka till stockholm (mer än tidigare hehe). Jag fick ditt brev i onsdags! Ska försöka svara så fort jag kan. Ha det bra!

Postat av: SVAR: Elida

Vad bra att du fick brevet redan! KRAM!

2007-05-19 @ 13:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback