Sommarjobb

Jag har äntligen fått ett sommarjobb! Sommaren kommer jag därmed att tillbringa på ett demensboende i Äppelviken. Det blir inte mycket semester för mig, men förhoppningsvis kan jag resa iväg någonting i vinter istället. Och det är väl egentligen mer rätt tänkt: det är ju lättare att stiga upp tidigt på morgonen och gå och jobba när det är ljust och solen skiner, än när det är vinter, mörkt och kallt. På vintern är man mer i behov av en solresa... Dessutom ser jag fram emot en sommar i stan, med allt vad det innebär av glassätande, badande, båtturer med pappa och picknick med vänner i gröna parker. Och dessutom blir jag en erfarenhet rikare. Och kan skriva upp en första vårdrelaterad referens på mitt CV sen... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback