Vi har fått en grill

De har satt upp en grill på våran gård! Gardenparty, någon?!


Kommentarer
Postat av: Tette Merio

Tack Elida för din omtanke!
Har kikat in här några gånger på sistone, men inte orkat skriva, sorry. :-/
Men usch en sådan petlärare!
Du skriver ju skitbra precis så som du skriver och jag tycker ju absolut att att en text gör sig bäst med lite personlig touch!
Speciellt när man pluggar vård - det handlar ju om människor, personer, inga jäkla apparater och dess funktion! Jaja ...
Förstår inte riktigt heller varför ni ska skriva texterna på ett speciellt vis. Är ämnet svenska eller? Är det ett vårdämne så borde väl det viktiga vara att det är de bitarna som kommer fram - hur/att man lärt sig det - inte hur man väljer att framföra det, så länge det är begriplig svenska?!? Knepigt. :-/
Längtar också efter sommaren, fast jag har tyvärr svårt att längta/känna/njuta av ett smack så länge som magmunnen ställer till med så mycket besvär för mig. Inget funkar som det ska - ätandet/drickandet/andningen och så det här med sången. Sååå tråkigt! :-(
"Människan upplever sin situation som svårhanterlig". hahaha Eller hur din lärare nu hade velat beskriva mitt dilemma?! tss ...
Massa kramar till dig!/Faster Tette.
Ps. Har du lust att hälsa din lillasyster och tacka för inbjudan, men vi kommer dessvärre inte kunna komma. Dels har Zacharias en massa skolaktiviteter just då - han går ju ut nian nu - och dels pallar jag bara inte med tillställningar av det slaget för närvarande. Tyvärr, men så är det.

Postat av: SVAR: Elida

Hej faster! Jag skriver ett svar i din gästbok istället... Knepigt det här med bloggande, har inte riktigt fattat än hur man ska bete sig för att svara på inlägg på ett vettigt sätt så att någon läser svaren sen... Kram i alla fall!

2007-05-23 @ 21:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback