I glada vänners lag

Jag har tillbringat helgen hos vännen L i Åbo. Riktigt kallt och snöigt har det varit, men vi har haft det mysigt inne framför kakelugnen. Badat bastu och lagat varm soppa. Pratat tjejsnack och druckit vin. Gått långa promenader och krupit upp i en varm biosalong. Dessutom har vi hunnit med att göra stan, tillsammans med A och hennes vänner. På hemvägen satt jag, A och A länge i baren på båten och iakttog alla dansande par. Det hör till. Drack några drinkar. Det hör också till. Insåg att vi nog var de enda ombord på fartyget som ännu inte fyllt 65... Troligen också de enda ombord som aldrig kunnat dansa pardans. Grät en skvätt och drack ett par öl. Stämde in i dansbandsmusiken och tittade ut över havet.  

    
Jag och L, våra mysiga ljus i köket, A och hennes prins, A och jag, L


Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha!!!! :D Jag ser verkligen helt lyrisk ut på de här bilderna! jättefina! Gillar inte den röda glöden i mina ögon dock...suck!!! :P kram!!

2007-11-06 @ 13:28:14
Postat av: SVAR: Elida

Haha, nej du ser lite farlig ut =)

2007-11-06 @ 13:57:51
Postat av: syster

sjukt fin bild på linda :)

2007-11-06 @ 23:18:42
Postat av: M

Vilken trevlig helg du verkar ha haft!! Hoppas allt är bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback