Förbryllande

Jag har blivit dålig på att blogga. Kanske har det något samband med att jag sällan är hemma och sysslolös? =) Hela förra veckan var vi på KTC (Kliniskt tränings Center) på Karolinska och övade upp våra praktiska färdigheter i katetersättning, blodtrycksmätning, venprovtagning och förflyttning. Jättekul! Nästa kurs blir statistik, vilket känns både omotiverande och förbryllande. Såromläggning säger du? Nej det kan jag tyvärr inte hjälpa dej med! Men vet du hur stor andel av befolkningen som dör före 60 års ålder på grund av tobaksrökning? Det kan jag upplysa dej om!
Jaa...  Jag säger då det.


Kommentarer
Postat av: Victoria

haha, roligt skrivet :)

Postat av: Linnea

Hehe ja, vad ska man säga.. lite konstigt kanske. Varför ska de alltid lägga in massa onödiga saker som man bara matar in innan tentan men sedan totalglömmer minuten efter??

2007-10-16 @ 10:39:45
Postat av: M

De låter lite halvt märkligt att ni ska läsa statistik, men de är ju tydligen så på alla program om ja uppfattat de rätt. Statistiken är hemsk!!

2007-10-17 @ 00:32:41
URL: http://snoflinganiunderlandet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback