Ensam

Konstigt vilken lång dag det här har varit! Den tar aldrig slut! Mötte R i Vällingby på förmiddagen för att försöka öva lite läkemedelsräkning, men vi var nog båda ganska omotiverade så det blev inte mycket gjort. Grått och tråkigt väder, sommaren försvunnen.
T kom över till middagen och nu har vi redan hunnit äta och pimpla vin. Resten av kvällen då? Jag känner nästan för en promenad, men det vore liksom roligare om någon ville hålla mig sällskap... Inte en chans att T och pojkvännen känner för frisk luft och en rask promenad. Deras intressen ligger mer åt soffa-hållet... Åå vad jag skulle vilja köpa mig en hund! Då skulle jag alltid ha sällskap... 

   
Bilbo in memorian...  

Kommentarer
Postat av: Timur

Klart jag läser din blogg, dock inte varje dag kanske men jag läser den. Är däremot sämre på att skriva en liten kommentar men får väl ändra på det :) Kram!

2007-09-08 @ 02:21:06
Postat av: syster

Parisan hälsar att hon mer än gärna kommer förbi snart!

2007-09-08 @ 10:34:11
Postat av: SVAR: Elida

Timur! Tack för kommentaren! Jag borde kanske bli bättre på att kommentera din blogg också... Syster! Paris är välkommen anytime! Bara hon tar med sig tandborsten och kopplet. =)

2007-09-08 @ 11:12:23
Postat av: M

Visst är det underbart att ta en rask promenad på kvällen. De va inget jag gjorde innan jag skaffade hund och nu är det helt underbart och väldigt skönt.
Hoppas allt är bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback