Festligheter

Igårkväll var det fest hos D och M. Pojkvännen, jag och T anlände redan vid sextiden och bjöds på middag bestående av grillat, ostsallad, ostfyllda tomater och vitlöksbaguetter. Serverat med rött vin. Jättegott! När resten av gästerna anlände åkte vattenpipan fram, och det blev en del singstar och vilda lekar fram på småtimmarna. Kvällen avslutades traditionsenligt med te i köket innan pojkvännen och jag trängde ihop oss på soffan. (Ajajaj, önska er en luftmadrass i julklapp, D och M! Soffan är fin, men ooo så obekväm!)
I förmiddags blev det "frukost" på Gustavsbergs pizzeria innan vi begav oss hemåt. Trots att dagen har varit slapp har jag gjort lite nytta och räknat ett par mattetal. Jag intalar mig att om jag räknar ett par tal om dagen håller jag doktorn borta - nej, det var ju inte det jag skulle skriva! =) Men med ett par tal om dagen borde jag hålla min kunskap vid liv. Menade jag ju.   
Ikväll blir det film och godis och mjuka kuddar i soffan!

   
    Pojkvännen                          Jag                                   D                                  M

(Så här skulle vi föresten se ut om vi bodde i Springfield, pojkvännen, jag, D och M...
Om jag ser avig ut beror det bara på att jag inte riktigt känner mig bekväm som gul simpsonsfigur...)

Kommentarer
Postat av: syster

haha vad coolt på nåt sätt äre ju lite likt ändå..! hur gjorde ni det där?

2007-09-01 @ 19:38:48
Postat av: SVAR: Elida

Ja jag tycker dom blev ganska bra! =) Man går in på www.simpsonizeme.com och laddar upp bilder, så kan man modifiera dom lite själv också. Kul lördagsnöje, hihi. Kram!

2007-09-01 @ 22:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback