Frustrerad

Vissa dagar blir allting bara FEL!

Det är som Lasse Winnerbäck sjunger:

Sitter här så ensam mina vänner har gått ut
en sträng har gått av och mitt snus har tagit slut
ölen är ljummen och tv:n har dött
tänkte ta en patiens men jag är alldeles för trött
Så jag kryper fram till stereon och trycker på play
det låter lite konstigt när bandet trasslar sig
så jag sätter mig i soffan för att koppla av
men jag hoppar upp igen
-för en fjäder har gått av
ja jag har aldrig skådat en värre otursdag
jag längtar till imorgon då är allting säkert bra
men batteriet till min klocka har jag glömt att byta ut
så denna dag lär nog aldrig ta slut
tar en kopp kaffe för det brukar pigga upp
tänder ett ljus då brinner köksgardinen upp
Jag ramlar ner på golvet och slår huvudet i en dörr
när jag vaknar upp igen är det ljust som aldrig förr
Hela köket står i lågor och kan ni tänka er
hur jag än stampar blir lågorna bara fler
tänk detta måste larmas till brandkårn' inom kort
jag går mot telefonen och ser den smälta bort
ja jag har aldrig skådat en värre otursdag
jag längtar till imorgon då är allting säkert bra
men batteriet till min klocka har jag glömt att byta ut
så denna dag lär nog aldrig ta slut

(Lars Winnerbäck) 

 

Kommentarer
Postat av: Timur

Jag tar ditt inlägg som att något inte riktigt gick helt enligt planerat idag eller? Hoppas det går bättre imorgon då :)
Kram!

Postat av: SVAR: Elida

Helt rätt tolkat! =) KRAM!

2007-09-20 @ 10:25:52
Postat av: okänd

Hej där. Jag har försökt få tag på den här låten jätte länge men vet inte riktigt vad den geter. Kan du hjälpa mig?
Jag är ett stort Lars winnerbäck fan och jag bara älska den här låten :D
Snälla mejla mig om du vet svaret!

2008-05-30 @ 13:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback