Hungrig

Jag är hungrig! Mycket märkligt. Jag brukar aldrig vara hungrig. Kanske är det mina ensamma kvällspromenader som har påverkat aptiten? Ikväll blir det pizza och en ny Beck-film. Inte så näringsrikt kanske, men ibland är det tillåtet... När man har mycket att plugga och inte orkar laga mat, till exempel.
På måndag gäller det. Då är det mattetenta. Men egentligen är jag inte så panikstressad över tentan som jag trodde att jag skulle vara. Jag räknar med (haha) att behöva skriva om tentan ett par gånger innan jag klarar den. Man får ju inte ha ett enda slarvfel! Men hur som helst har jag i alla fall kommit en bra bit på väg. Jag har lärt mig massor. Längtar efter pizzan ikväll...

Kommentarer
Postat av: Linnea

Fy vad gott med pizza! Snacka om att jag saknar de där svenska, BILLIGA pizzorna, 35 spänn för en stor, mumsig, flottig pizza är ju oslagbart. Här kommer man inte undan med den billiga pengen. Hoppas det smakade gott!

2007-09-20 @ 21:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback