Inte tillräckligt

Jag vill inte ha höst!!! Jag har inte badat tillräckligt många gånger i havet i år! Inte ätit tillräckligt många glasstrutar! Jag har inte cyklat tillräckligt många mil! Jag har inte plockat tillräckligt med blåbär! Jag är inte tillräckligt trött på att sola och jag hann aldrig köpa några fina sommarkläder! Jag har inte varit på tillräckligt många grillfester, har inte legat tillräckligt många gånger på en filt på gräset och letat figurer i molnen! Jag har inte plockat tillräckligt med blommor! Jag har inte tröttnat på mygg och brännässlor! Jag har inte njutit tillräckligt av ledighet och sommarlata dagar! Jag vägrar!!

   
Gotland hann jag inte åka till i sommar heller! Det hade varit mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback