Reträtt

Kommer hem och tittar mig omkring. Disken hotar hoppa över diskbänken, frukostsmulorna bildar en oordnad hög på köksbordet. I sovrummet är sängen obäddad och rullgardinen ännu inte uppdragen. Ett par övergivna ölburkar dekorerar vardagsrumsbordet. I tvättkorgen hotar tre veckors smutstvätt med attack om man öppnar garderobsdörren. I hallen ligger morgontidningen på golvet. Blomman i köket kippar efter vatten. Jag orkar inte! Jag tar på mig jackan igen. Det får bli en pub-kväll med A.  

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ursh, det är lika jobbigt varje gong! Och varje gong man ser drar runt po dammsugaren so lovar man sig sjÑalv att aldrig mer stöka ner so mycket ..¨tänk om det skulle funka!

Postat av: mira

Haha...vad man känner igen sig!

2007-09-13 @ 22:49:38
URL: http://mmmira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback