Torsdag

Igår var en stressig dag. Vaknade med huvudvärk efter onsdagens festligheter tillsammans med A och R. (Nej, jag vaknade inte tillsammans med A och R... Även om A sov på min soffa...). Skyndade till skolan och färdigställde ett tråkigt grupparbete om en biståndsorganisation, vilket tog bra mycket längre tid än jag hade hoppats. Åkte därifrån direkt till dagis för att hämta lilla H som jag är barnflicka åt. Gick med henne till förskolan och hämtade T. Sedan följde en intensiv eftermiddag och kväll som bland annat innefattade en och en halv timmes promenad hem från dagis (för mig ensam tar den promenaden max tio minuter, barn är härliga), barnprogram, middag, bad (ja inte för mig), sagostund och teckningsproduktion. Kan inte låta bli att publicera några av våra verk. =)
Kom slutligen hem och stupade i säng klockan halv elva på kvällen. Nästintill medvetslös.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback