På mitt sängbord 2008

På mitt sängbord 2008:
Ja detta år har mitt sängbord framförallt belamrats av medicinska böcker. Dessutom har jag varit dålig på att skriva upp de skönlitterära böcker jag faktiskt läst, så listan får betraktas som okomplett, men kanske ändå inspirerande. (Listan kompletteras allt eftersom).

Flickan med de röda skorna, Maria Housden
Riden av maran, besatt av demoner, helad av änglar, Olov Svedelid
När livet stannar, Malin Sävstam
Tusen små bitar, James Frey
Anhörig, Katerina Janouch
Sommarbarn, Katerina Janouch
Hemlös, skriven av hemlösa i Stockholm
Svingalängorna, Susanna Alakoski
Heroine, Unni Drougge
Kärleksbarnet- en berättelse om alkohol, bingo och brutna löften, Hillevi Wahl
Stulen barndom, Virginia Holman
Jag dödade mitt barn, Carl Burak & Michele G Remington
Svarta vykort, Marcus Birro
Vingklippt ängel, Berny Pålsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback