Skumpan ligger på kylning

Jag har haft huvudvärk precis hela helgen. Inte sån där dagen-efter-den-roliga-kvällen-huvudvärk, utan helt enkelt sån där jag-har-stressat-hela-veckan-och-precis-fått-mens-huvudvärk. Det slår aldrig fel. Fredag, mens och stressigt liv. Då protesterar min lilla hjärna. Och ingenting hjälper. Har provat sängläge, vila, sömn, avslappningsövningar, varm vetekudde, avslappnande dusch, långpromenad, god mat, mycket dricka, massage, you name it! Ligger hemma och förbannar mitt öde som kvinna och läser en deppig bok om en kvinna som blir heroinist. Party.
Champagnen ligger på kylning.
-Den som R och jag ska dricka den dag vi båda är pigga, friska, glada och lyckliga, och då inga bekymmer finns med varken ekonomi eller bostadssituation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback