Aktiviteter för förkylda

Jag struntade i dagens föreläsningar. Förkyld. Trött. Huvudvärk. Lika bra att ta det lugnt en dag. Vara hemma. Det är bara det att jag har ärvt mammas rastlösa själ. Kan inte sitta stilla hemma och titta på film. Det finns ju disk att diska! Och blommorna slokar. Borde kanske köra ett par varv med dammsugaren? Organisera om i köksskåpet. Handfatet i badrummet behöver skuras, och börjar det inte bli dags att bädda rent? R är ju i skolan och sliter, kanske borde jag förbereda en middag tills han kommer hem? Och guud vad fönstrena är skitiga! Jag putsar varenda ruta. Invändigt. Betoning. Har jag sagt att vi bor på tolfte våningen? T-o-l-f-t-e. Hur ska man nånsin lyckas putsa fönstrena från utsidan?? Jag står på en vinglig stol och får svindel när jag tittar ner från den inglasade balkongen. Håller rutan om jag skulle råka falla mot den? Rysning. Lite bättre blev det i alla fall. Kanske lika bra att gå till skolan imorgon?

Kommentarer
Postat av: Timur

Tack så mycket för grattulationen :D bättre sent än aldrig. Ja det vore kul att träffas någon dag, har lite fullt upp den här veckan dock men nästa vecka borde nog gå bra eller därefter för den delen :)



Hoppas du blir bättre snart, krya på dig :)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback