Fredagskväll med godisskål och original

Fredagkväll, och gissa vad jag har gjort?? Jag har legat nerbäddad under täcket med en stor skål godis på magen och tittat på Ullared på tv5:s gratis-tv på internet. Underbart!! Jag som aldrig annars brukar få för mig att titta på tv om jag är ensam hemma. Men Ullared, vilken märklig serie!! Vilka människor det finns! Vilka original! Haha. Och samtidigt blir jag nästan lite avis; vad mysigt de verkar ha det i sina märkliga familjer. Med stora näsor och hängmagar. Med märkliga bubblande skratt och white-trash i blicken. Vad kära de verkar, och vad glada de ser ut, trots flera timmars köande för att ens komma IN i butiken! Vilket fenomen! Ska vi åka dit i sommar? Vem vill med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback