Snopet

Nähä. Snopet. Trots all förberedelse och planering blir det inget Nämdö för oss idag. R blev nämligen magsjuk igårkväll. Vilken otur! Och eftersom jag naturligtvis umgåtts med honom de senaste dagarna, och dessutom delat toalett med honom, vågar jag inte ge mig iväg till utedass och avstängt vatten på Nämdö och lämna honom hemma. Det blir nyår med pyttipanna och film istället. Och jag håller alla tummar jag har...

Vi har i alla fall Västerorts bästa utsikt ikväll!


Utsikt från balkongen i våras.

Kommentarer
Postat av: Tette Merio

Nää, vad trist! Hoppas du slipper bli smittad!



Min nyår blev inte så mycket roligare den - av diverse olika anledningar. Men men ... allt blir ju inte alltid som man önskar och tänkt sig här i världen. :-/



Kram!/Faster Tette.

Postat av: SVAR: elida

Nej man ska inte planera så mycket... då blir man lätt besviken. Men vi hade ganska mysigt ändå, jag och R. Tittade på Grevinnan och betjänten och käkade makaroner. Hoppas allt är bättre nu?!

Kram!

2010-01-01 @ 13:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback