Farsdag

Grattis pappa på farsdag!


Finaste bilden på pappa och lillebror.

Kommentarer
Postat av: Tette Merio

Ja den här bilden är jättefin på dem - (men så är det ju en mästerfotograf som tagit den också, hehe).

Minns att jag där precis hade hämtat dem från Gotlandsfärjan och det fullkomligen forsade ned regn från skyn. Ösregn är en underdrift för hur det var - det bildades stora sjöar på asfalten på nolltid, hemskt var det. :-O

Därför ser de på bilden också blöta ut i håret, eftersom vi precis kommit innanför dörren hos mig här. :-)



Kramis!/Faster Tette.

Postat av: SVAR: elida

Jaha, det visste jag inte =). Men sommarregn är ganska harmlöst jämfört med grått höstregn... Hoppas det var okej att jag lånade bilden. Kram!

2009-11-10 @ 09:52:39
Postat av: Tette Merio

:-) Klart det är okej.

Och jo, höstregn är ju kallare om inte annat men det regn som var den dagen bilden togs var inte något vanligt harmlöst sommarregn - icke - de fullständigt FORSADE ned, som en gigantisk öppen kran. ;-)



Förresten kan ju passa på att fråga "nästan-färdiga-sjuksyster" om svinvaccinet. Rekommenderar du att man tar den? Man blir ju helt snurrig på alla skriverier hit och dit. Pust.



Kram!/Faster Tette.

2009-11-11 @ 01:59:14
URL: http://www.tettemerio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback