Helgen som var

Jag lever. Jag lovar.
Förra veckan var M och jag på roadtrip. Vi bodde tre nätter hos M:s styvpappa S i Hassela, och två nätter hos M:s vänner A och G i Sundsvall. Det blev fem dagar med öl och bastu, vattenpipa och tjejsnack, frisk luft och vacker natur. Vi var förbi Los också, och hälsade på i mammas sommarstuga.


Påväg.


Hemma hos S.


En vacker gammal gård.



Vår fina halloweenpumpa i Sundsvall.


A och D.


A och M.


D och M.


En söt kisse som sov i min säng.


På besök i Los. Från vä mamma, M och D.


Mammas stuga.

Jordkällaren.

Kommentarer
Postat av: caroline

hej hej! Vill du ha fler besökare till din blogg? Jag fick samma fråga för ett tag sedan blev medlem och redan första dagen hade jag över 40 st nya läsare.Det som är så bra är att det är heelt gratis! Intresserad? Klicka bara på länken:

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=cin3

2009-11-06 @ 19:05:05
URL: http://ciinnee.blogg.se/
Postat av: Tette Merio

Ser ut att ha varit en mysig liten tripp. :-)

Guuud vad länge sen jag såg din mamma - har du ingen bättre, större bild att lägga upp på henne? :-)

Och den där katten ... jaså, den var med och ölade - coolt. ;-)



Kram!/Faster Tette.

2009-11-07 @ 14:04:46
URL: http://www.tettemerio.se
Postat av: SVAR: elida

Faster: haha, japp, katten var med och drack öl. Har nog inga bilder på mamma tyvärr, hon är inte mycket för att vara med på kort... Kram!

2009-11-07 @ 16:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback